Magyar Nemzeti Szívalapítvány


Útmutató a pályázat beadásához

http://www.mnsza.hu/alap/whd_2012/utmutato.php

Postán beadhatom a pályázatot?

Nem, a pályázat kizárólag online, a Szívalapítvány elektronikus pályázat adminisztrációs felületén nyújtható be.

Mire jó az online beadás?

A pályázati adatok megadása gyorsabb, egyszerűbb. Nem kell postára menni, az íróasztal mögül minden elintézhető. Az elbírálás is leegyszerűsödik, melyre a pályázónak folyamatos rálátása van.

Hogyan férhetek hozzá az elektronikus pályázat adminisztrációs felülethez?

Felhasználóként be kell jelentkeznie a honlapunk jobb felső sarkában. Ehhez regisztrálni kell magát. A regisztráció két perc alatt elintézhető. A megadott e-mail fiókba küldünk hitelesítő üzenetet, amit vissza kell igazolnia. Ezután megnyithatja a pályázat adminisztrációs felületet.

Próbálom kitölteni a szakmai információ kérdőívet, de miért nem enged be a rendszer?

A pályázat megkezdésekor először a regisztrációs adatlapot kell kitöltenie. Kitöltés után még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, majd véglegesítenie kell a regisztrációs adatlapot. Ezután már hozzáférhet a "Szakmai információ" és a "Tervezett költségvetés" adatlapokhoz is.

Elkezdtem a kitöltést, de valaminek még utána kell nézzek. Legközelebb elölről kell kezdeni mindent?

Nem, a kérdőíveket bármikor elmentheti és később folytathatja. Csak a véglegesítés után nem lehet már módosítani a beadott anyagon.

Lehet magánszemély vagy Bt. a pályázó?

A pályázati kiírás szerint pályázó kizárólag egészségügyi intézmény vagy a szívalapítványhoz csatlakozott alapítvány lehet.

Alapítványként kívánok pályázni, hogyan tehetem?

Ha már korábban csatlakozott a Magyar Nemzeti Szívalapítványhoz, akkor csak be kell nyújtania a pályázatát. Ha első alkalommal jelentkezik alapítványként, akkor előzetesen ki kell töltenie és beküldenie a "Csatlakozási nyilatkozatot", melyet itt talál.

Ki lehet a pályázó képviselője?

A pályázó szervezet szerződés aláírására jogosult, aláírási címpéldányban szereplő vezetője. A pályázó szakmai felelőse az a személy, aki a pályázatot konkrétan lebonyolítja, végrehajtja.

Honnan tudom, hogy beérkezett a pályázatom?

A "Pályázati folyamat" lapon nyomon tudja követni a pályázata előrehaladását. Megfelelő módon beadott pályázat esetén a pályázat státusza "Benyújtott" lesz. Egyidejűleg a regisztrációs lapon megadott kapcsolattartónak e-mailben is megerősítjük a pályázat érkeztetését.

Hogyan kapok értesítést a döntésről?

Ezt is nyomon követheti a "Pályázati folyamat" lapon. A Bíráló Bizottság döntéséről a regisztrációs adatlapon megjelölt kapcsolattartónak e-mailben küldünk értesítést.

Értesítést kaptam, hogy elfogadták a pályázatot. Most már gyűjthetem a számlákat?

Nem, először meg kell kötni a pályázati szerződést. A szerződést az elektronikus pályázati adminisztrációs felületről töltheti le aláírásra. Erre azután lesz lehetősége, hogy a Bíráló Bizottság támogatásra javasolta a pályázatot. A szerződéshez szükséges adatokat a regisztrációs adatlap szolgáltatja, ezért fontos ennek a pontos kitöltése.

Mikortól válik érvényessé a támogatási szerződés?

Önnek kell négy példányban aláírnia a letöltött szerződést és mind a négy példányt beküldeni a megadott címünkre. A szerződés a Szívalapítvány általi aláírás napján lép életbe. A szerződés életbe lépését a "Pályázati folyamat" lapon nyomon követheti, és a regisztrációs adatlapon megadott kapcsolattartónak e-mailben is küldünk értesítést. A szerződés két aláírt példányát a pályázó képviselőjének kipostázzuk.

Mikor kapom meg a pályázott pénzt?

A pénzügyi támogatást utófinanszírozásként küldjük meg, azaz a pályázat szakmai és pénzügyi beszámolójának, és a költségeket igazoló bizonylatok másolatának beérkezését követően.

Valamit még nem értek teljesen, kihez fordulhatok?

Írjon e-mailt címünkre: mail@mnsza.hu , vagy hívjon telefonon: (76) 519802.

Nyomtatás