Útmutató a pályázat beadásához
2016. június 1. | Frissítve: 2016-08-20 11:08
Postán beadhatom a pályázatot?
Nem, a pályázat kizárólag online, bejelentkezést követően a Szívalapítvány elektronikus pályázati adminisztrációs felületén nyújtható be, a regisztrációs adatlap és a szakmai információ lap kitöltésével.
Mire jó az online beadás?
A pályázati adatok megadása gyorsabb, egyszerűbb. Nem kell postára menni, az íróasztal mögül minden elintézhető. Az elbírálás is leegyszerűsödik, melyre a pályázónak folyamatos rálátása van.
Hogyan férhetek hozzá az elektronikus pályázat adminisztrációs felülethez?
Felhasználóként be kell jelentkeznie a honlapunk jobb felső sarkában. Ehhez regisztrálni kell magát. A regisztráció két perc alatt elintézhető. A megadott e-mail fiókba küldünk hitelesítő üzenetet, amit vissza kell igazolnia. Ezután megnyithatja a pályázat adminisztrációs felületet.
Elkezdtem a kitöltést, de valaminek még utána kell nézzek. Legközelebb elölről kell kezdeni mindent?
Nem, a kérdőíveket bármikor elmentheti és később folytathatja. Csak a véglegesítés után nem lehet már módosítani a beadott anyagon.
Lehet magánszemély vagy Bt. a pályázó?
A pályázati kiírás szerint pályázó kizárólag egészségügyi intézmény vagy a szívalapítványhoz csatlakozott alapítvány lehet.
Alapítványként kívánok pályázni, hogyan tehetem?
Ha már korábban csatlakozott a Magyar Nemzeti Szívalapítványhoz, akkor csak be kell nyújtania a pályázatát. Ha első alkalommal jelentkezik alapítványként, akkor előzetesen ki kell töltenie és beküldenie a "Csatlakozási nyilatkozatot", melyet itt talál.
Ki lehet a pályázó képviselője?
A pályázó szervezet szerződés aláírására jogosult, aláírási címpéldányban szereplő vezetője. A pályázó szakmai felelőse az a személy, aki a pályázatot konkrétan lebonyolítja, végrehajtja.
Honnan tudom, hogy beérkezett a pályázatom?
A pályázati felület tetején nyomon tudja követni a pályázata előrehaladását. Megfelelő módon beadott pályázat esetén a pályázat státusza "beérkezett" lesz. Egyidejűleg a regisztrációs lapon megadott képviselőnek és felelősnek e-mailben is megerősítjük a pályázat érkeztetését.
Hogyan kapok értesítést a döntésről?
Ezt is nyomon követheti a pályázati felület tetején. A Bíráló Bizottság döntéséről a regisztrációs adatlapon megjelölt kapcsolattartónak e-mailben küldünk értesítést.
Értesítést kaptam, hogy elfogadták a pályázatot. Most már gyűjthetem a számlákat?
Nem, először meg kell kötni a pályázati szerződést. A szerződést az elektronikus pályázati adminisztrációs felületről töltheti le aláírásra. Erre azután lesz lehetősége, hogy a Bíráló Bizottság támogatásra javasolta a pályázatot. A szerződéshez szükséges adatokat a regisztrációs adatlap szolgáltatja, ezért fontos ennek a pontos kitöltése.
Mikortól válik érvényessé a támogatási szerződés?
Önnek kell négy példányban aláírnia a letöltött szerződést és mind a négy példányt beküldeni a megadott címünkre. A szerződés a Szívalapítvány általi aláírás napján lép életbe. A szerződés életbe lépését a pályázati felület tetején nyomon követheti, és a regisztrációs adatlapon megadott kapcsolattartónak e-mailben is küldünk értesítést. A szerződés két aláírt példányát a pályázó képviselőjének kipostázzuk.
Mikor kapom meg a pályázott pénzt?
A pénzügyi támogatást utófinanszírozásként küldjük meg, azaz a pályázat szakmai és pénzügyi beszámolójának, és a költségeket igazoló bizonylatok másolatának beérkezését követően.
Valamit még nem értek teljesen, kihez fordulhatok?
Írjon e-mailt címünkre: mail@mnsza.hu , vagy hívjon telefonon: (76) 519802.